.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کارت هدیه ۳۰۰ هزار تومانی وزیر نیرو به همه کارمندان+ سند

 شمال نیوز: طبق دستور وزیر نیرو به همه کارمندان این وزرات‌خانه کارت هدیه ۳۰۰ هزار تومانی اهدا می‌شود.

 یکی از سنت های زیبایی که طی سالهای اخیر در کشورمان رواج پیدا کرده است، گرامیداشت روز زن در سالروز میلاد حضرت فاطمه (سلام الله علیها) است که باعث شده این روز در خاطر همه خانواده ها باقی بماند و ضمن گرامیداشت بانوی بزرگ دو عالم، تلاشها و ایثار مادران و زنان ایرانی نیز با تقدیر همسران و فرزندان همراه شود.

البته مسئولان دولتی و غیردولتی نیز در این روز تلاش می کنند با اعطای هدایا، در گرامیداشت این روز سهیم باشند و تقدیم کارت هدیه، یکی از متداول ترین راههایی است که در دستگاههای اجرایی و سایر ادارات و شرکتها مورد استفاده قرار می گیرد.

اما این بار حمید چیت چیان وزیر نیرو بخشنامه ای را صادر کرده است که گرامیداشت روز زن در این وزارتخانه را با بار مالی قابل توجهی همراه کرده است.

بر اساس این بخشنامه که نسخه ای از آن به دست ما رسیده، مقرر شده به منظور تقدیر از بانوان شاغل بدون در نظر گرفتن نوع قرارداد و بانوان بازنشسته سال ۹۲، کارت هدیه ای به مبلغ ۳۵۰ هزار تومان و برای بزرگداشت همسران و مادران شاغلین مرد (متاهل و مجرد) کارت هدیه ای به ارزش ۳۰۰ هزار تومان به آنها تقدیم شود.


با توجه به اینکه این مصوبه به تمام شرکتهای مادر تخصصی، مراکز آموزشی و پژوهشی و حوزه ستادی این وزارتخانه ابلاغ شده است به نظر می رسد تمام کارمندان وزارت نیرو از این هدیه بهره مند شوند. بر اساس آمار وب سایت آمار کار که خود را منتسب به وزارت تعاون و کار معرفی کرده است، طبق بررسی های سال ۱۳۸۷، تعداد کارمندان وزارت نیرو بیش از ۳۰ هزار نفر است که با احتساب هر نفر ۳۰۰ هزار تومان (بدون در نظر گرفتن موضوعاتی چون افزایش کارمندان طی ۶ سال گذشته و رقم پرداختی بیشتر به کارمندان زن) این رقم بالغ بر ۹ میلیارد تومان می شود.

اگرچه در حسن نیت مسئولان دولتی و تلاش برای تقدیر از کارمندان تردیدی نیست اما این رقم قابل توجه ضمن آنکه با برخی سخنان مسئولان اجرایی در کمبود شدید منایع مالی همخوانی ندارد، می توانست در مواردی چون اعطای وام به نیازمندان حاضر در این وزارتخانه، پرداخت مطالبات پیمانکاران و محورهای تامین اجتماعی هزینه شود.

از سوی دیگر با توجه به اطلاعیه قابل تامل این وزارتخانه مبنی بر صدور قبض اشتباه برای تمامی مشترکان برق در سراسر کشور، شایسته است این وزارتخانه جریمه هایی را که عاملان این اتفاق عجیب باید پرداخت کرده یا متحمل بشنوند را نیز اعلام کند تا مردم بدانند چگونه ممکن است پیش از صدور این قبض ها هیچ کس متوجه وجود اشتباه در آنها نشده باشد./250

منبع:صبحانه


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی ایمانی 28 فروردين 1393
ما مانده ایم اندر حکمت این دولت ندبیر و امید !؟ از ما میخواهند که برای صرفه جوئی در بیت المال از دریافت یارانه انصراف بدهیم ، بعد قیمت برق را 25% افزایش می دهند آنوقت می آیند به کارمندان خود 300 هزار تومان کادو می دهند ، چرا فقط به وزارت نیروئی ها !؟ بقیه کارمندان دولت کریمه آدم نیستند !؟
با افزایش قیمت برق ، تورم نیز به همان نسبت افزایش یافته است .
آقای چیت چیان ، عاقل محترم اگر درآمد آن وزارتخانه بر اثر افزایش قیمت برق افزایش یافته است ، سعی کن در زمینه تجهیزات تولید انرژی پاک سرمایه گذاری نمائی ، نه آنکه از جیب بیت المال بذل و بخشش کنی .
امیدوارم که به زودی مشمول طرح استیضاح نمایندگان مردم قرار بگیری . ظاهراٌ جامه وزارت برای شما گشاد است .
نا شناس 29 فروردين 1393
دست وزیر مردمی ودلسوز کارمند درد نکند خداوند در آخرت پاداش عظیم برایتان محاسبه نماید خیلی ممنون-عالی بود-پاداش جای خودش وتنبیه هم در جای خود..
نا شناس 29 فروردين 1393
مهندس جعفری بسیار متشکریم خواهشمندیم در ادامه نیز تبعیض را از بین ببرید
حمزه 29 فروردين 1393
ای آقا کجای کاری اینقدر وزارت نیرو دراین چندسال پاد اشهای آنچنانی داده که من وتو خبر نداریم تازه یک خبراز این پاداش را شنیدیم بقیه خیلی یواشکی به حساب کارمندان ریخته میشده است حالا برای کارمندان آموزش وپرورش میخواهند حقوق اضافه کنند بوق وکرنا میکنند که چندرغاز برای این بیچاره ها اضافه شده است ، حقوقها......از پاداش اصلا خبری نیست که میگند آموزش وپرورش تولید ندارد.....
نا شناس 29 فروردين 1393
انصراف از یارانه ربطی به افزایش قیمت حاملهای انرژی که اتفاقا قانونی هم هست ندارد.
نا شناس 29 فروردين 1393
اقاي وزير ما مامور قرايت كاركر شمايم وابا نداريم كه مدير كل مارو ادم حساب نكرد.....دويدنش با ماست...تشويقي باداش براي شركتيها قربونش برم استخداميهاست...قابل توجه همه مامور قرايت اب در استان مازندران هستم باداش تشويقي نداري هيج ..بيمانكارشون بيدليل واسع تشويق از حقوق ميزنه.....
ali 29 فروردين 1393
آقا آقا وات تو دو؟
یه حساب سرانگشتی بکن ببین نخبه ترین دانشجوهای این مملکت چه رشته ای رو میخونن ؟ برق
کجا میرن کار میکنن؟ وزارت نیرو و شرکتهای تابعه
کی تو این شرایط اسفناک اقتصادی تونسته شبکه های برق رو سرپا نگه داره؟این بچه های نخبه
او وقت تو از آموزش و پرورشی صحبت میکنی که تا تقی به توق میخوره تعطیله.
اون هم از کیفیت تحصیلی بچه های این دور و. زمونه
دیگه بیشتر از این نمیگم.
جهت اطلاع من پدرم معلمه.
نا شناس 30 فروردين 1393
آقای چیت چیان مال کی و میبخشی؟
علی 30 فروردين 1393
خوبه دیگه از جیب مردم با اضافه کردن وحشتناک قبوض برق پولهای هنگفت میگیرند و آن وقت حاتم بخشی میکنند!!! مگر کارمندان وزارت نیرو کم حقوق میگیرند؟؟
علی 30 فروردين 1393
با سلام
چرا توهین به وزیر نیرو می کنین.اون که با لطفش داره یه ایجاد انگیزه و رغبت به کارکنانش با این مبلغ ناچیز می کنه.شاید این مبلغ برای نیروهای رسمی چیزی نباشه ولی برای ماقراردادی های زیرمجموعه وزارت نیرو خیلیه.خداوند انشاء ا... به اون اجر بده که حداقل جلو مادر ، همسر ، مادرزنشون شرمنده نیستم. متاسفم از بعضی افکار منفی در خصوص این بخشنامه ، متاسفم
نا شناس 30 فروردين 1393
برق وگرون كن وپداش بده !!! تازه معلوم نيست خودشون چقدر پداش گرفتند
نا شناس 30 فروردين 1393
آخه چقدر حسادت یعنی یه وزیر حق نداره از مال باباش ببخشه گرجی
صادقی 30 فروردين 1393
قابل توجه دوستان غیر کارمند ، هدایا روز زن به بانوان شاغل برای تجلیل از زحمات آنان در دو سنگر خانه و جامعه در اکثر ادارات با استفاده از اعتبارات در آمدی مرسوم است .
نا شناس 30 فروردين 1393
بابا شمارو بخدا چرا اینقدر احساساتی حرف میزنیم؟ چرا تا یه مطلب رو میخونیم جوگیر می شیم!!؟؟؟

انصافا اینکار چه عیبی داره ؟؟ هم رقم پرداختی معقول هستش و مهمتر اینکه به تمام پرسنل پرداخت شده!
خدا به این وزیر خیر بده.
بابا تو همین صفحه خبری بخونید! که مثلا به مدیران یک بانک پاداش 200 میلیونی دادن!! جلوی اینها رو باید گرفت!! نه اینکه تو این وانفصا به کارمند بدبخت چندرقاز دادند!!!!
بابل کنار 30 فروردين 1393
مگه بین نیروهای دولتی باید این همه اختلاف باشه مگه ما پرستارهای دانشگاه علوم پژشکی بابل نیروی همین دولت و مملکت نیستیم مگه خون نیروهای وزارت نیرو با ما فرق می کنه ای خدا به کی باید بگیم هنوز کارانه سال 1391روبه ماندادن روز پرستار دریغ از یک کادوی ناقابل فقط تو یک برگه خشک وخال تبریک گفتن پرستارهایی که شب و روز ندارن روز تعطیل وغیر تعطیل ندارن
اون وقت تو ادارات دیگر به کارمندهای اداری فقط 300هزار تومان روز زن میدن
این است عدالت اسلامی بین کارمندان
خوشا به حال ما که پرستار شدیم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.45 seconds.